Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wyślij nam zgłoszenie na maila
Mail powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Jurajskie Sianko
Władysława Łokietka 354a
31-334 Kraków

Powodem reklamacji nie mogą być naturalne cechy produktu i wynikające z nich właściwości, np kolce w liściach jeżyny lub fakt, że sianko/zioła nie smakują zwierzakowi.
 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt napisz nam maila z taką informacją, a produkty, które chcesz zwrócić wyślij na nasz adres:

Jurajskie Sianko
Władysława Łokietka 354a
31-334 
Kraków

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być w stanie nietkniętym (zamknięte fabrycznie opakowanie) i wolnym od wad. 

Kwotę za zwrócone produkty prześlemy na podany przez Ciebie numer konta w ciągu 14 dni. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl